04 Kasım 2009

MUZLU KEDİ DİLİ PASTASI

Malzemeler:
  • 1 lt süt
  • 1 yumurta
  • 100 gr margarin
  • 2,5 yemek kaşığı un
  • 2 yemek kaşığı mısır nişastası
  • 2-3 adet muz
  • 1 su bardağı+3 yemek kaşığı toz şeker
  • 12 adet kedi dili
  • 1 paket vanilya
  • 1 avuç kadar iri kırılmış ceviz içi
  • üzeri için hindistan cevizi
  • bisküvileri ıslatmak için ayrıca süt
  1. Bisküvileri önlü arkalı süte batırarak ıslatın,dikdörtgen yada kare bir borcama dizin.
  2. Un,nişasta,yumurta,şeker ve 1 lt sütü karıştırıp orta ateşte koyulaşana kadar pişirin.(Margarini kaynamaya başladığında ilave edin.)
  3. Ocaktan alarak vanilyayı ekleyin.Kremanın yarısını bisküvilerin üzerine döküp,üzerine biraz kalınca doğradığınız muzları dizin.Ceviz içinide muzların üzerine serperek kalan kremayı üzerine dökün.
  4. Ilınınca üzerine bolca hindistan cevizi serpin.Vaktiniz varsa bir gece buzdolabında bekletip öyle servis yapın.

13 yorum:

  1. canım ellerine sağlık.. nefis görünüyor.. güzel tariflerini özlemiştim:)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Mmmm... Valla canım çekti :) Zaten muzlu pastaları çok severim.Bu arada yengecim sen gittin Bim'de artık kedi dili bisküvi satılmaya başladı :D Bilirsin buralarda bulunmazdı :)))

    YanıtlaSil
  3. Merhaba arkadaşım muzlu kedi dili pastanı bende
    hazırladım çok nefis oldu yakında yayımlayacağım .ellerinize sağlık süper görünüyor.güzel günlerde görüşmek umudu ile:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Beğenmenize çok sevindim arkadaşlar ,afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  5. selam arkadasim arkadaslari gezerken sitenize rastladim cok cici cok guerl tarifleriniz var bende arkadaslariniz arasinda olmak isterim sevgilerle :)))

    YanıtlaSil
  6. selam tarifinizi okuduğum gibi denedim hemen akşam çok lezeetli oldu yiyen herkes çok beğendi..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Benim de çok beğendiğim bir lezzet.Ben kremaya yağ eklemeden yapıyorum.Ellerine sağlık nefis görünüyor.


    sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. merhaba canım pastan süüüper görünüyor ellerine ağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  9. hem muz hem kedidili kesin harika olmuştur bu pasta
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. of of of diyorum .. elinize sağlık miss :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel vede kolay bi tarif gibi görünüyor:)

    YanıtlaSil
  12. Tarif kolay lezzet bol..ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  13. ben yapıyorum çok güzel oluyor nurdan

    YanıtlaSil

 

NALAN MUTFAKTA